صدور يك ميليون كارت هوشمند ملي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
صدور يك ميليون كارت هوشمند ملي
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 21
نویسنده : مولوی
مشاور سازمان ثبت احوال گفت: با ساماندهي ثبت وقايع حياتي براي اعضاي جامعه يك ميليون كارت هوشمند ملي در كشور صادر مي‌شود.

به گزارش فارس از شيراز ، محمد حليمي با گراميداشت روز ملي ثبت احوال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور بالا بردن كيفيت و ارائه خدمات آسان به مردم و افزايش بهره‌وري و آگاه‌سازي عمومي سازمان ثبت احوال كشور سه مأموريت اصلي را دنبال مي‌كند.

وي افزود: ثبت وقايع چهارگانه حياتي، صدور اسناد هويتي در دنيا و نيز توليد و انتشار آمار صنعتي كشور از جمله اين رسالت بزرگ است.

حليمي با بيان اينكه از زمان اجرايي شدن طرح صدور كارت ملي هوشمند براي ايرانيان تاكنون اين كارت‌ها براي 10 هزار نفر صادر شده است، تصريح كرد: در حال حاضر يك ميليون كارت ملي هوشمند نيز به صورت آزمايشي براي هموطنان صادر شده است.طبق پيش‌بيني‌هاي انجام شده تا پايان برنامه پنجم توسعه تمام مردم صاحب كارت ملي هوشمند مي‌شوند.

مشاور سازمان ثبت احوال كشور اين طرح را گامي مهم براي ورود به دولت الكترونيك برشمرد و ابراز داشت: صدور كارت هوشمند به منظور احراز هويت در انتخابات، راهنمايي و رانندگي و نيز بخش سلامت يكي از اهداف بلندمدت سازمان است.

وي استقرار جامع نظام شناسايي ايرانيان و سازمان الكترونيك و سازمان‌دهي وقايع حياتي و مهاجرت را از اهداف كلان كشور برشمرد و تصريح كرد: با رايزني‌هاي انجام گرفته در سازمان ثبت احوال كشور درصد انتقال دانش و تجربيات كشورهاي پيشرفته به كشور و نيز ارائه خدمات گسترده در اين زمينه به كشورهاي ضعيف هستيم.

حليمي از تخصيص اعتبارات استاني به طرح ايجاد گنجينه مفاخر و مشاهير هنري و نيز راه‌اندازي آرشيو اسناد الكترونيك توسط استاندار فارس تقدير كرد و افزود: هم‌اكنون در حال چانه‌زني براي ارتباط و شناسايي دانش‌هاي كشورهاي مختلف هستيم.

مشاور سازمان ثبت احوال در ادامه صحبت‌هاي خود به برگزاري نخستين اجلاس سازمان‌هاي ثبت احوال اكو و نيز كشورهاي عضو كنفرانس اسلامي در تهران خبر داد و گفت: با برپايي اين همايش بين‌المللي، خدمات فني در حوزه ثبت احوال كشور نيز ارتقا مي‌يابد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: